Nu är datumen för årets öppna söndagar klara. Under fliken Öppna söndagar hittar du datum, tider med mera. Välkommen att besöka oss!

Medlemsinformation

• Kommunen utför grävarbete på Idrottsvägen, utanför vårt koloniområde. Framkomligheten påverkas och parkeringsplatser är avstängda. Läs mer på kommunens hemsida.

• 1 oktober - 30 april får vi inte köra in på koloniområdet. Detta då våra vattenledningar ligger ytligt och riskerar att skadas vid tjäle/belastning.

• Du som har kolonilott på området, logga in på interna sidorna för mer information. Login och lösenord hittar du i pärmen med allmän information i föreningsstugan.

Örnsro är Örebros äldsta och minsta koloniområde, grundat 1905. Det är vackert beläget vid Svartån och har 80 kolonilotter. Adressen är Idrottsvägen 32. Här kan du se var området ligger.

Ordförande:

Rolf Olofsson

Ansvarig för hemsidan,
kontakt via e-post: jessica.koloni@gmail.com

Följ oss gärna på Örnsro koloniförenings Facebook.